Tuesday 11 October 2011

PENGENALAN

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Selamat datang ke blog ini. Penulisan blog merupakan satu perkara yang baru bagi saya.Penglibatan saya dalam penulisan blog ini adalah memenuhi kehendak dan keperluan kursus pembelajaran saya di Universiti Pendidikan Sultan Idris selain untuk berkongsi pengetahuan mengenai subjek kemahiran hidup bersama pengunjung yang sealiran.  Kandungan blog saya ini adalah berkaitan tentang Pendidikan Kemahiran Hidup Pendidikan Khas Pembelajaran. Komponen perkebunan menjadi pilihan saya berdasarkan pengalaman mengajar subjek ini selama beberapa tahun. 

Semoga perkongsian ilmu menerusi penulisan blog ini dapat dimanfaatkan dan mendapat faedah kepada pengunjung blog ini khasnya kepada golongan pendidik.

No comments:

Post a Comment